Έξι απλές συμβουλές για να διατηρήσετε τα αγγεία των ποδιών σας σε άριστη κατάσταση.

01

Κίνηση

Καλό είναι να περπατάτε, να ανεβαίνετε σκάλες, να κουνάτε τα πόδια σας στο σπίτι και την εργασία σας. Θα πρέπει να αποφεύγετε παρατεταμένες περιόδους ορθοστασίας ή καθιστής και ακίνητης στάσης, καθώς με αυτόν τον τρόπο μπορεί να προκληθούν πόνοι στα πόδια ή/και πρήξιμο.
02

Φρεσκάρετε τα πόδια σας

Μετά από μία κουραστική ημέρα ή όταν έχει έντονη ζέστη, πρέπει να φρεσκάρετε τα πόδια σας με δροσερό νερό. Καλό θα ήταν να αποφεύγετε τη μακρόχρονη έκθεση των ποδιών σας σε έντονα ζεστό περιβάλλον, όπως όταν κάνετε ηλιοθεραπεία, καυτά μπάνια ή σάουνα, καθώς η ζέστη προκαλεί διαστολή των φλεβών και οδηγεί σε πρήξιμο.

03

Σηκώνετε τα πόδια σας

Όταν κάθεστε ή ξαπλώνετε στο σπίτι ή το γραφείο θα πρέπει να χρησιμοποιείτε υποπόδιο. Με αυτόν τον τρόπο διευκολύνετε τη φλεβική επιστροφή του αίματος προς την καρδιά.

04

Να αθλείστε

Η τακτική άσκηση είναι καταλυτική για ένα υγιές σώμα. Υπάρχουν ορισμένα αθλήματα που βοηθούν καλύτερα τη φλεβική επιστροφή του αίματος προς την καρδιά, όπως είναι το κολύμπι, το περπάτημα, η ποδηλασία, η γυμναστική και η γιόγκα. Αντίθετα, αθλήματα όπως το τένις, το βόλεϊ και το μπάσκετ είναι λιγότερο ευεργετικά για τον οργανισμό.

05

Προσοχή στο βάρος σας

Η προσεκτική διατροφή σάς βοηθά να συντηρείτε ένα κανονικό βάρος και να μειώνετε τα φλεβικά συμπτώματα και το πρήξιμο των ποδιών.

06

Να χρησιμοποιείτε κάλτσες και καλσόν ελεγχόμενης ιατρικής συμπίεσης Juzo®

Οι κορυφαίας ποιότητας κάλτσες και καλσόν διαβαθμισμένης συμπίεσης Juzo® βελτιώνουν τη ροή του αίματος από τα κάτω άκρα προς την καρδιά και έχουν προληπτική και θεραπευτική δράση στις φλεβικές διαταραχές.

TOP